Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi.

Verkkokauppa

Everyday Design Oy
Kulosaarentie 8 (LT)
00570 Helsinki

050 594 4340
info(a)everydaydesign.fi
www.everydaydesign.fi
1025251-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, Klarna sekä Paypal.

Paytrailin kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, mobiilimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Puhelin: 0207 181830, www.paytrail.com

Klarnan kautta maksuvaihtoehtoina on lasku ja osamaksu. Klarna Laskulla maksaessasi lasku lähetetään sinulle sähköpostiin. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Tarkemmat tiedot löydät Klarnan nettisivuilta osoitteesta www.klarna.fi

Valitsettuasi Klarnan maksutavaksi hyväksyt Klarnan luottoehdot. Täältä löydät Klarnan ajantasaiset palveluehdot. Pääset täältä tutustumaan Klarnan yleisiin luottosopimusehtoihin.

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Everyday Design yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos tilausvahvistusta ei tullut tai sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Everyday Design Oy
Kulosaarentie 8 (LT)
00570 Helsinki

050 594 4340
info(a)everydaydesign.fi
www.everydaydesign.fi
1025251-9

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Kampanjat ja alennukset

Toimitamme yli 99 euron tilaukset ilmaiseksi Suomessa. Mikäli yli 99 €:n tilauksesta palautetaan osa, toimituskulut veloitetaan normaalisti.

Jos tilauksesi on sisältänyt kampanjatarjouksen, esimerkiksi paljousalennuksen, ja osa tästä tilauksesta palautetaan, tuotteista maksetaan normaali hinta, jos kampanjaan oikeuttavat ehdot eivät palautuksen jälkeen täyty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Jos tuotetta on varastossa, pyrimme lähettämään tuotteet 1-2 arkipäivässä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@everydaydesign.fi ennen tuotteen palauttamista. Tämä sen vuoksi, että osaamme odottaa lähetystä ja sitä kautta prosessoida palautuvat tuotteet ja rahojen palautuksen mahdollisimman nopeasti. Kuluttaja voi palauttaa viallisen tuotteen/tuotteet ilman kuluja. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus/Everyday Design, Kulosaarentie 8 (LT), 00570 Helsinki. Muissa tuotepalautuksissa -ja vaihdoissa kustannuksista vastaa asiakas. 

Asiakas voi halutessaan käyttää meidän Matkahuollon palautustunnusta 9542414. Käyttäessä meidän palautustunnusta vähennämme palautettavasta summasta 7,90 palautusmaksun, joka pohjautuu todellisiin lähetyskuluihin.

Asiakas voi myös palauttaa tuotteen veloituksetta joko käymällä meidän toimipisteessä palauttamassa sen (Kulosaarentie 8 (LT), 00570 Helsinki). Tai maksamalla tuotteen/tuotteiden palautuksen suoraan itse esim. Postin tai Matkahuollon kautta. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus/Everyday Design, Kulosaarentie 8 (LT), 00570 Helsinki. Muistathan laittaa lähetykseen myös meidän sähköpostin (info(a)everydaydesign.fi ja/tai puhelinnumeron: 050 594 4340.

Viallisen tuotteen kohdalla palautuskustannuksista vastaa Everyday Design.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, joudumme perimään 15 euron käsittelykulun.

Ongelmatilanteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Everyday Designille sähköpostitse osoitteeseen info(a)everydaydesign.fi. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Everyday Designin antamien ohjeiden mukaisesti (kohta Palautusehdot).

Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Everyday Design palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.