Hei! Näyttäisi siltä, että selaat sivuja maasta

Usein kysytyt kysymykset

Tälle sivulle olemme koonneet yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia. Jos vastausta kysymyksiisi ei löydy täältä, niin voit aina olla yhteydessä meidän asiakaspalveluun joko sähköpostitse tai puhelimitse.

TILAAMINEN

Onko tilaukseni tullut perille?
Ostotapahtuman jälkeen saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostilla. Jos et saanut tilausvahvistusta automaattisesti (ja tarkistit myös roskapostikansion), niin ota meihin yhteyttä. Tarkistetaan tilauksesi tila. 

Toimitusvahvistus lähetetään sähköpostiisi, kun tilaus lähtee varastoltamme. Rekisteröitynyt asiakas voi tarkistaa tilauksensa tilan ”omat tilaukset” kohdassa kirjauduttuaan verkkokauppaan.

TOIMITUKSET

Mikä on tilausten toimitusaika?
Pakettien normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää valittuun noutopisteeseen. 

Saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi lähtee varastoltamme.
Saat paketin saapumisilmoituksen Postilta tai Matkahuollolta tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Mitkä ovat toimituskulut? 
Toimitukset Suomeen ovat alkaen 5,90 euroa per tilaus. Yli 100 euron tilauksiin on ilmainen toimitus. Yli 300 euron tilauksiin tulee ilmainen kotiinkuljetus.

Ulkomailla tilauskustannukset ovat alkaen 9,90 per tilaus. Täältä löytyy tarkemmat tiedot ulkomaiden toimituskuluista.

TUOTTEIDEN VAIHTO JA PALAUTUS

Miten vaihdan tai palautan tuotteen?
Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusaika. Kannustamme ekologiseen elämäntapaan myös verkkokaupassamme ja pyrimme välttämään tuotteiden tarpeettomia edestakaisin lähetyksiä. Tämän vuoksi tuotepalautuksen kustannuksista vastaa asiakas. Rikkoutuneen tai viallisen tuotteen palautuksen kustannuksista vastaa Everyday Design.

TOIMITUSVIRHEET

Sain väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, mitä teen?
Jos sait väärän tuotteen tai toimituksesta puuttui tuote, ilmoitathan siitä meille heti sen huomattuasi mieluiten sähköpostitse, jotta osaamme korjata asian.
a.
Jos paketistasi puuttui tuote, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian, kun olet kertonut asiasta meille.
b.
Jos sait väärän tuotteen, palautathan sen meille maksuttomana asiakaspalautuksena. Käsittelemme toimitusvirhereklamaatiot mahdollisimman nopeasti.

TUOTEVIRHEET

Tilaamassani tuotteessa ilmeni virhe, mitä teen?
Jos tilaamassasi tuotteessa ilmeni virhe, ilmoitathan siitä meille sähköpostitse tai puhelimitse.

Lähetämme sinulle joko uuden tuotteen, palautamme rahasi ostoksesta tai voit halutessasi pitää viallisen tuotteen ja saada meiltä osittain hyvityksen seuraavaan tilaukseesi.

TUOTTEISIIN LIITTYVÄT KYSYMYKSET

Voiko juuttikassia tai canvaskassia pestä?
Konepesua emme suosittele, sillä kassi rypistyy pesussa ja sisällä oleva laminaatti alkaa hapertua. Kannattaa ennemmin pestä se varovasti käsin. Juuttikassissa sekä canvaskassissa on sisäosa vuorattu ohuella muovilaminaatilla eli sitä voi pyyhkiä puhtaaksi esim. kostealla rätillä. Täältä löytyy ohjeet juuttikassin ja canvaskassin pesemiseen.

Voiko telinettä maalata?
Kyllä voi, mutta pinta pitää ensin käsitellä ja "rikkoa", jotta väri tarttuu ja pysyy siinä. Täältä Raw design -blogista voi lukea, miten HELSINKI -teline muuttui pinkistä kuparinväriseksi.

Onko OULU -tai PORVOO -tuotteita tulossa takaisin myyntiin?
Nämä tuotteet ovat tällä hetkellä projektimyynnissä ja minimiostoserä on 50 kpl. OULU -ja PORVOO -tuotteita kysellään yhä ja olemme vakavasti harkinneet, että toisimme ne takaisin pienillä muutoksilla.

JÄLLEENMYYJÄT

Onko Everyday Designilla jälleenmyyjiä Suomessa?
Everyday Designilla on jälleenmyyjiä eri puolella Suomea.

Täältä löydät listan kivijalka-jälleenmyyjistämme.

Haluaisitko myydä meidän tuotteita omassa kivijalkamyymälässäsi?
Etsimme uusia kivijalkamyymälöitä meidän jälleenmyyjiksi. Mikäli haluaisit meidän tuotteita myyntiin, niin otathan meihin yhteyttä info(a)everydaydesign.fi tai soita 050 594 4340.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi.

Verkkokauppa

Everyday Design Oy
Holkkitie 6
00880 Helsinki

050 594 4340
info(a)everydaydesign.fi
www.everydaydesign.fi
1025251-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, Klarna sekä Multisafepay.

Paytrailin kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, mobiilimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Puhelin: 0207 181830, www.paytrail.com

Klarnan kautta maksuvaihtoehtoina on lasku ja osamaksu. Klarna Laskulla maksaessasi lasku lähetetään sinulle sähköpostiin. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Tarkemmat tiedot löydät Klarnan nettisivuilta osoitteesta www.klarna.fi

Valitsettuasi Klarnan maksutavaksi hyväksyt Klarnan luottoehdot. Täältä löydät Klarnan ajantasaiset palveluehdot. Pääset täältä tutustumaan Klarnan yleisiin luottosopimusehtoihin.

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Everyday Design yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos tilausvahvistusta ei tullut tai sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Everyday Design Oy
Holkkitie 6
00880 Helsinki

050 594 4340
info(a)everydaydesign.fi
www.everydaydesign.fi
1025251-9



Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Jos tuotetta on varastossa, pyrimme lähettämään tuotteet 1-2 arkipäivässä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@everydaydesign.fi ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa viallisen tuotteen/tuotteet ilman kuluja. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus/Everyday Design, Holkkitie 6, 00880 Helsinki. Muissa tuotepalautuksissa -ja vaihdoissa kustannuksista vastaa asiakas.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, joudumme perimään 15 euron käsittelykulun.

Ongelmatilanteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Everyday Designille sähköpostitse osoitteeseen info@everydaydesign.fi. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Everyday Designin antamien ohjeiden mukaisesti (kohta Palautusehdot). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Everyday Design palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.