Hei! Näyttäisi siltä, että selaat sivuja maasta

Toimitustavat -ja hinnat

Toimitusmaksut

ToimitustapaToimituskulut
Postin noutopiste tai pakettiautomaatti5,90 / tilaus (yli 100 euron tilauksissa toimitus on 0 euroa).

Matkahuollon noutopiste tai pakettiautomaatti

8,90 / tilaus
Kotiinkuljetus (Posti)11,90 / tilaus (yli 300 euron tilauksissa kotiinkuljetus Suomeen 0 euroa)
Toimitus Saksaan tai Ruotsiin9,90 / tilaus
Toimitus Itävaltaan, Belgiaan, Tsekkiin, Tanskaan, Luxemburgiin, Hollantiin, Puolaan.11,90 / tilaus
Toimitus Ranskaan, Espanjaan, Englantiin, Unkariin, Irlantiin, Italiaan, Slovakiaan14,90 / tilaus
Toimitus Viroon, Latviaan, Liettuaan Bulgariaan, Kroatiaan, Romaniaan19,90 / tilaus
Toimitus Sveitsiin, Norjaan, Kreikkaan29,90 / tilaus
Toimitus Yhdysvaltoihin, Kanadaan tai Meksikoon99,90 / tilaus
Toimitus Japaniin, Singaporeen tai Etelä-Koreaan189,90 / tilaus
Toimitus Australiaan tai Uuteen-Seelantiin199,90 / tilaus
Toimitus muihin maihinOta yhteyttä asiakaspalveluun: info(a)everydaydesign.fi

Toimitustavat –ja ajat Suomessa

• Nouto Matkahuollon pakettipisteestä
Tilauksesi toimitetaan toimitusosoitteesi perusteella lähimpään tai itse valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuollon asiamiespisteeseen tai Matkahuollon pakettipisteeseen.

• Nouto Postin pakettiautomaatista
Tilauksesi toimitetaan toimitusosoitteesi perusteella lähimpään tai itse valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Valitettavasti tätä toimitustapaa ei voi valita kaikissa tilauksissa, sillä pakettiautomaattien lokeroissa on kokorajoitus. Tällöin tilauksesi toimitetaan lähimpään Postin palvelupisteeseen.

• Nouto Postista
Voit noutaa tilaamasi tuotteet Postin palvelupisteestä.

• Postin kotiinkuljetus
Helppo tapa saada tilaamasi tuotteet suoraan kotiovelle tai haluamaasi osoitteeseen.

Toimitusaika
Kun tuote on varastossa, tilaus lähetetään pääsääntöisesti tilauspäivää seuraavana arkipäivänä, ja se saapuu perille 1–2 arkipäivässä.

Toimitustavat –ja ajat ulkomaille

Eurooppaan lähtevissä tilauksissa kuljetuskumppanimme on GLS. Ulkomaan tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti kotiinkuljetuksena (riippuu toimitusmaasta).

Australiaan, Japaniin ja Etelä-Koreaan kuljetuskumppanina on DHL express.

Toimitusaika
Ulkomaiden tilauksissa toimitusaika on noin 2-6 arkipäivää.

Tulli ja verot (EU:n ulkopuolelle menevät tilaukset)
Tilatessa EU:n ulkopuolelle, täytyy tuotteista maksaa useimmiten tulli tai vähintään ALV, kun se saapuu määränpäämaahan. Ostaja on vastuussa näiden kulujen maksamisesta. Everyday Design ei vastaa näistä kuluista eikä hyvitä niitä.

Tullin ja verojen määrä vaihtelee maittain, joten Everyday Design ei valitettavasti pysty kertoa, kuinka paljon nämä kulut tulevat kussakin tilauksessa olemaan. Jos kieltäydyt vastaanottamaan pakettia tullin tai muiden tuontikulujen takia, Everyday Design ei voi hyvittää ostostasi takaisin.

Muut kansainväliset tilaukset

Jos haluat tehdä tilauksen, joka toimitetaan muualle päin maailmaa, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info(a)everydaydesign.fi

Yleistä

  • Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
  • Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
  • Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
  • Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Everyday Design on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • Toimitamme tuotteita vain Suomessa sekä erikseen mainituittuihin ulkomaihin. Everyday Designin toimitukset tapahtuvat Suomen Postin, Matkahuollon tai GLS:n välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Everyday Designin kanssa.
  • Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.
  • Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
  • Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Palautukset

  • Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme.

  • Kannustamme ekologiseen elämäntapaan myös verkkokaupassamme ja pyrimme välttämään tuotteiden tarpeettomia edestakaisin lähetyksiä. Tämän vuoksi tuotepalautuksen -tai vaihdon kustannuksista vastaa asiakas. Rikkoutuneen tai viallisen tuotteen palautuksen kustannuksista vastaa Everyday Design.
  • Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info(a)everydaydesign.fi ennen tuotteen palauttamista. Palautus lähetetään osoitteeseen: Everyday Design, Holkkitie 6, 00880 Helsinki.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi.

Verkkokauppa

Everyday Design Oy
Holkkitie 6
00880 Helsinki

050 594 4340
info(a)everydaydesign.fi
www.everydaydesign.fi
1025251-9

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, Klarna sekä Multisafepay.

Paytrailin kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, mobiilimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Puhelin: 0207 181830, www.paytrail.com

Klarnan kautta maksuvaihtoehtoina on lasku ja osamaksu. Klarna Laskulla maksaessasi lasku lähetetään sinulle sähköpostiin. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Tarkemmat tiedot löydät Klarnan nettisivuilta osoitteesta www.klarna.fi

Valitsettuasi Klarnan maksutavaksi hyväksyt Klarnan luottoehdot. Täältä löydät Klarnan ajantasaiset palveluehdot. Pääset täältä tutustumaan Klarnan yleisiin luottosopimusehtoihin.

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Everyday Design yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos tilausvahvistusta ei tullut tai sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Everyday Design Oy
Holkkitie 6
00880 Helsinki

050 594 4340
info(a)everydaydesign.fi
www.everydaydesign.fi
1025251-9



Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Jos tuotetta on varastossa, pyrimme lähettämään tuotteet 1-2 arkipäivässä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@everydaydesign.fi ennen tuotteen palauttamista. Kuluttaja voi palauttaa viallisen tuotteen/tuotteet ilman kuluja. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus/Everyday Design, Holkkitie 6, 00880 Helsinki. Muissa tuotepalautuksissa -ja vaihdoissa kustannuksista vastaa asiakas.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, joudumme perimään 15 euron käsittelykulun.

Ongelmatilanteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Everyday Designille sähköpostitse osoitteeseen info@everydaydesign.fi. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Everyday Designin antamien ohjeiden mukaisesti (kohta Palautusehdot). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Everyday Design palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.